Page 18 of 18 FirstFirst ... 8161718
Results 171 to 180 of 180

Thread: S4-diplomatia - Alkoi 19.10.2016

Falangi

Quote Originally Posted by Mettänherra View Post
    Tilastojen näyttäessä tältä, voidaanko väittää, että kunnioitus olisi jotenkin ansaittua?
    Kyse ei ole tilastoista tai numeroista. Omiin tapoihini ei kuulu vain vittuilla/vähätellä toisille/toisia vaikka sattuisinkin menestymään jossakin heitä paremmin. Nyt voittava liittouma on kiistatta serverin osaavin ja aktiivisin JOUKKUE. Siitä täysi respekti fgdppk johdolle.
    Last edited by Kipeksi; 06-25-2017 at 05:45 PM.
    -KIP-

Nuijamies

Quote Originally Posted by Kipeksi View Post
    Kyse ei ole tilastoista tai numeroista. Omiin tapoihini ei kuulu vain vittuilla/vähätellä toisille/toisia vaikka sattuisinkin menestymään jossakin heitä paremmin. Nyt voittava liittouma on kiistatta serverin osaavin ja aktiivisin JOUKKUE. Siitä täysi respekti fgdppk johdolle.
    Jos vain tietäisit kaiken sonnan, mitä minäkin olen esimerkiksi joutunut kuuntelemaan, niin kyllä se sinunkin asenne olisi aivan erilainen näitä huutelijoita kohtaan. Jo pelkästään tuo sinunkin mainitsema fgdPPK vähättelee FGD:n tekemisiä, sillä jos nyt ihan totta puhutaan, niin PPK ei ole tällä serverillä tehnyt oikeastaan yhtään mitään. Se että ollaan ajeltu tommosilla käyttiksillä yhdessä Tissien tönöön ei sido meitä yhteen. Jos noillakin PPK:n lanoilla olisi ajanut meidän torniin ja uneraksaa vastaan, niin eipä se infra olisi tippunut kuin ehkä pari tasoa ja näin ollen lisäaikaa ei olisi tullut kuin muutama päivä. PPK siis ajeli niillä sellaiseen tönöön, jossa ne jonkinlaista tuhoa edes teki. Siellähän joku peipponen yritti ajella about 300k läpyskän meidän tönöönkin tuossa aamuviideltä, mutta se saatiin vallattua 1min ennen osumaa pois. Toki se jotain kertoo kyseisen pelaajan mielenkiinnostakin, kun hän ei vaihtanut kyseistä kylää capiksi ja näin ollen lana olisi osunut kohteeseen.

Ps. Sitä en kiistä etteikö meillä olisi ollut jonkinlaista informaation vaihtoa liittojen kesken ja toki samis ja rellukka on ihkui <3

Equites Caesaris Von Gjylp's Avatar

Omalta osaltani voin sanoa, että röyhkeä ylimielisyys juurikin täällä foorumilla on ollut puhdasta provokaatiota, tarkoituksena herättää keskustelua närkästyksen lisäksi. Tehokeinon toimivuus jäi kuitenkin varsin niukaksi. En silti koe tarpeelliseksi pahoitella sinulle aiheutunutta tarvetta antaa ylen.

Pelin puolella vihollista ei missään serverin vaiheessa ole todella katsottu nenänvartta pitkin. Olemme seuranneet aktiivisesti niin KIRKAn, Tissien kuin PPK:nkin toimintaa (tilien kehitys, artefaktien kierto jne.) ja käyttäneet tuntitolkulla aikaa meihin kohdistuvien hyökkäyksien seulomiseen ja kovien iskujen haarukointiin - toki harvakseltaan, koska punamiekkojen vilkkuminen on ollut harvinaista herkkua. Vihollisen yliarviointi on ollut realismia yleisempää. Kun jälkikäteen kerrataan tapahtumia foorumilla, saa harteilleen ylimielisyyden viitan, jota ei saa riisuttua.

En alkanut tämän takia lukea kaikkia varmaksi tietämiäni FGD-postauksia ketjusta nähdäkseni, kuinka moni mielestäni todella painaisi vastustajia maanrakoon heikkojen suoritusten perusteella; varmasti sellaisiakin on. Mutta, kuten toveri Jimb00 yläpuolella totesi, kunnioituksen tulisi olla molemminpuolista. Vaikkapa BigDaddyD:n edellinen viesti on mainio esimerkki siitä, miten FGD:n menestystä - unohdetaan nyt se PPK, joohan? - mitätöidään muun serverin pelaamattomuuden varjolla.

Saisihan tästäkin aikaiseksi muna-kana -ajatusleikin siitä, kumpi mollasi ensin ja ketä, mutta se olisi pilkunviilausta. Sääli olisi sekin, jos täällä ei olisi keskustelua lainkaan ja noudattaisimme Ziisuksen elämänohjetta:

Kaikenmaailman höpöhöpöukkoja täällä selittämässä, suu kiinni ja pelataan

Tämän kovasti markkinoidun FGDPPK-koalition yhteistyöstä on sanottava sen verran, että me siirrämme jopa pienet sotikset valtaamalla. Tätä yhtenäisemmäksi eivät voi liittoumat päästä.

Kadonnut
    You know what's worse than useless? Useless and oblivious.

Quote Originally Posted by Von Gjylp View Post
    Mutta, kuten toveri Jimb00 yläpuolella totesi, kunnioituksen tulisi olla molemminpuolista. Vaikkapa BigDaddyD:n edellinen viesti on mainio esimerkki siitä, miten FGD:n menestystä - unohdetaan nyt se PPK, joohan? - mitätöidään muun serverin pelaamattomuuden varjolla.
    En ole teidän menestystä missään vaiheessa mitätöinyt. Vaan todennut, että se menestyminen ei varmasti olisi ollut yhtä kovaa jos vastassa olisi ollut aktiiviset ja osaavat viholliset. Itse olemme menneet koko servun 4 hengen porukalla ja pakitelleet muutamat lapaset pois siellä täällä. Nyt lopussa käytiin sitten sulattamassa tuo servun raidikuninkaan lana lapaseksi. Tai siis yksi meistä kävi.
    Onko sitten itsekritiikin aika? Kyllä, todellakin on. Siinä mielessä, että olisimme voineet olla aktiivisempia ja tehdä enemmän.
    Summa summarum. Todellakin olette ansainneet voittonne, sitä en minä, eikä kukaan muu pysty mitätöimään. Kuitenkin omiin silmiin se on näyttänyt tulleen puoli-ilmaiseksi. Se ei taas ole teidän vikanne vaan muun serverin. Ja tuo edellisen postaukseni "kunnioituksen puute" oli pelkästään kuitti sille puutteelle mitä täällä roskalla olette osoittaneet muita kohtaan. Joka tapauksessa onnea voitosta ja hyvää kesää.

Omalta osaltani voin sanoa, että olen useimmiten vittuillut omaksi huvikseni ja ihan vaan silkasta vittuilemisen ilosta!
    Last edited by JR Ewing; 06-25-2017 at 08:22 PM.
    Jotta kaikkeuden ominaisuuksia voisi havaita, niiden tulee olla sellaisia, että havaitsijoita voi olla olemassa.

Hyvää kesää kaikille, ppk:n ainut tavoite oli katsoa että voitto menee sinne minne kuuluu, ja sinne se on menossa.
    Juuri tän enempää ei ole tästä servusta sanottavaa, onnea fgd!
    Ps. Jimbo on aika ihq!

Quote Originally Posted by BigDaddyD View Post
    En ole teidän menestystä missään vaiheessa mitätöinyt. Vaan todennut, että se menestyminen ei varmasti olisi ollut yhtä kovaa jos vastassa olisi ollut aktiiviset ja osaavat viholliset.
    nyt oli niin sherlockmainen postaus että tekis mieli askarrella mitali tästä huikeasta johtopäätöksestä.

ps: tätikin olis setä jos sillä olis munat
    Last edited by Vaas Montenegro; 06-25-2017 at 09:13 PM.
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Quote Originally Posted by Vaas Montenegro View Post
    nyt oli niin sherlockmainen postaus että tekis mieli askarrella mitali tästä huikeasta johtopäätöksestä.

ps: tätikin olis setä jos sillä olis munat
    Näin se on, kukapa kissan hännän nostaisi ellei pederasti itse. Se, että pelaa koko servun yhden tilin pakkiliittoa ja sen päälle tekee yhden (1) onnistuneen hyökkäyksen - toinen on vielä napin takana, EC:t kuopivat pienet saappaat jalassa odottaen tilaisuutta karauttaa matkaan - niin, se ei vielä anna aihetta tehdä aaltoja kunnioituksesta. Varsinkin kun se ainoa hyökkäys tehdään siinä vaiheessa, kun kaikki vain odottelevat servun loppumista.
    Jotta kaikkeuden ominaisuuksia voisi havaita, niiden tulee olla sellaisia, että havaitsijoita voi olla olemassa.

Falangi

Kuka on käskenyt ylistää/tehdä aaltoja... varsinkaan meidän liitolle??? Itse olen ainakin yrittänyt korostaa sitä että ei ole tarpeellista vittuilla. Jos ei ole hyvää / asiallista sanottavaa voi olla vaikka ihan hiljaa. Teillä on siellä kokoajan muutama kaveri peesaamassa toisiaan pikkunäppärillä sutkautuksilla ja jos joku erehtyy täällä jotain sanomaan niin ivailu alkaa melko nopsasti. Ihme että tää roska on nimensä veroinen eikä kukaan juuri viitsi sanoa mitään. Myönnän jo valmiiksi ennenkuin joku muu ehtii sen minulle kertoa, että tämäkin on minun virheeni koska olen erehtynut sanomaan jostakin jotakin . Täällä on vain muutama joilla on oikeus kertoa totuuksia. Onneksi tämäkin servu on kohta taputeltu seuraavalla nelosella voi korjata virheensä.
    Last edited by Kipeksi; Yesterday at 02:03 PM.
    -KIP-

Nuijamies

Kuka on käskenyt ylistää/tehdä aaltoja... varsinkaan meidän liitolle??? Itse olen ainakin yrittänyt korostaa sitä että ei ole tarpeellista vittuilla. Jos ei ole hyvää / asiallista sanottavaa voi olla vaikka ihan hiljaa. Teillä on siellä kokoajan muutama kaveri peesaamassa toisiaan pikkunäppärillä sutkautuksilla ja jos joku erehtyy täällä jotain sanomaan niin ivailu alkaa melko nopsasti. Ihme että tää roska on nimensä veroinen eikä kukaan juuri viitsi sanoa mitään. Myönnän jo valmiiksi ennenkuin joku muu ehtii sen minulle kertoa, että tämäkin on minun virheeni koska olen erehtynut sanomaan jostakin jotakin . Täällä on vain muutama joilla on oikeus kertoa totuuksia. Onneksi tämäkin servu on kohta taputeltu seuraavalla nelosella voi korjata virheensä.
    Hyvä, että olet vihdoin tajunnut kyseisen asian!

Page 18 of 18 FirstFirst ... 8161718