Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 49 of 49

Thread: S5 diplomatia

Quote Originally Posted by IcyTower View Post
    Kyl se vaa nii on niiku Arkki sannoo että luulisin et Heimo hakkee oman WW:n ja sitä ne alkaa koittamaan raksaa vaikka joskushan se oli sovittu että Dan tili hakee WW ja alkaa raksaamaan mutta ei nii vittu ei...
    Ilon kautta mussut, ilon kautta <3

Voihan se olla, että tuosta oli sovittu joskus muinoin ennenkuin olen itse edes AN kuulunut. Joka tapauksessa asiasta on muutamaan kertaan infottu ja olisi pitänyt olla selkeä homma.

Ei kai tässä mitään sotakirveitä ole, pienet väännöt silloin tällöin puhdistaa ilmaa. Tiijä vaikka jätettäis koko ihmeenraksaus väliin ja ruvettais vaan ajeleen LC:lle ja kattoon saako Dan hoidettua tornin tappiin. Kait me voijaan sen toisen ohjeen verran jeesiä.

Tai sitte kehitellään jottain muuta. Mutta ei naamat nyrpeinä. Vittuillaan ja virnistellään.
    :C

Quote Originally Posted by lasssse View Post
    Tiijä vaikka jätettäis koko ihmeenraksaus väliin ja ruvettais vaan ajeleen LC:lle ja kattoon saako Dan hoidettua tornin tappiin. Kait me voijaan sen toisen ohjeen verran jeesiä.
    Täl hetkel tilanne taitaa olla 1 paskottu capi vastaan 13 capia? Luulis tuolla massalla olevan mahdollisuus pakittaa, vai meneekö se vaan että ne joilla on hyvät suhteet saa pakit? Plussaa teille voi kyl antaa splittailusta, ne on onnistunut erittäin hyvin. Mutta kyllähän ne lanat mielummin ottais pois. Vai eikö vaan ole pakkia?
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Quote Originally Posted by petrn View Post
    Täl hetkel tilanne taitaa olla 1 paskottu capi vastaan 13 capia? Luulis tuolla massalla olevan mahdollisuus pakittaa, vai meneekö se vaan että ne joilla on hyvät suhteet saa pakit? Plussaa teille voi kyl antaa splittailusta, ne on onnistunut erittäin hyvin. Mutta kyllähän ne lanat mielummin ottais pois. Vai eikö vaan ole pakkia?
    Minun laskelmilla paskottu capi tarkottaa jotain muuta ku 2 peltoa alas ja 1750 kiveä seinille. Jos et noita laskenu mukaan niin en ymmärrä miten tuosta saa 13 kasaan.

Mutta joo, tottakai meillä vain tietyt tilit saa pakkia. Semmoset jotka jaksaa kuunnella minun änkyröintiä ja ostaa mulle kultaa. Ei kai niitä ilmatteeksi anneta missään? :C

Tiettyjen tilien suosimisesta kertoo myös se, että jokanen osumaa ottanu acco on menny delliin. Kohta loppuu se massa tätä tahtia. Eikös se oo vaan hyvä?

Ois vaan sitä offua niin vois ajella takasikki, eipä oo pakkiakaan. Mutta simmiä on ja eikös se oo tärkeintä?

Minun laskelmilla paskottu capi tarkottaa jotain muuta ku 2 peltoa alas ja 1750 kiveä seinille. Jos et noita laskenu mukaan niin en ymmärrä miten tuosta saa 13 kasaan. Mutta joo, tottakai meillä vain tietyt tilit saa pakkia.
    Kyllä se luku taitaa olla lähempänä 13 kun 3 jonne kivet ovat jääneet seinälle. Vaikeehan se on pakittaa noita epäaktiivisia tilejä..

Tiettyjen tilien suosimisesta kertoo myös se, että jokanen osumaa ottanu acco on menny delliin. Kohta loppuu se massa tätä tahtia. Eikös se oo vaan hyvä?
    Ai että onko sieltä lähdössä lisää tilejä pois? Yhden olen vasta huomannut. Luohan pelaajiin uskoa kun voitto on niin lähellä.

Ois vaan sitä offua niin vois ajella takasikki, eipä oo pakkiakaan. Mutta simmiä on ja eikös se oo tärkeintä?
    Vähän kyl harmittaa kun olet päätynyt eri jengiin. Olis kiva jos joku saman ideologian omaava olis tiimissä. En kyl ymmärrä miks jengi raksaa jotain ukkoja. Simmirank jää historiaan, (kait ne joukotkin jos vaan muokkaa sivuu tarpeeks uskottavasti kun ottaa kuvaa).
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Mutta kyllähän ne lanat mielummin ottais pois. Vai eikö vaan ole pakkia?
    Itse mieluummin otan ne kivet pois kuin joka lanasta 10-20% saatoista ja menettäen siinä reilun 250k pagia. Ilmeisesti on niin paljon että on varaa?

Itse mieluummin otan ne kivet pois kuin joka lanasta 10-20% saatoista ja menettäen siinä reilun 250k pagia. Ilmeisesti on niin paljon että on varaa?
    Paska vetohan toi meiltä(minulta) oli, tai sitten teiltä vaan niin hyvän, ehkä vähän kumpaakin. Joka tapauksessa ihan mieluisasti oltais ottais pois.
    Last edited by petrn; 06-19-2017 at 07:07 PM.

Tiijä vaikka jätettäis koko ihmeenraksaus väliin ja ruvettais vaan ajeleen LC:lle ja kattoon saako Dan hoidettua tornin tappiin.
    Juhannusrauha tulossa, ja eikä vielä ihmettä. Kyllähän sen ymmärtää et tuolla tasoerolla voi antaa pari päivää vastustajille tasotusta kun oovat niin huonoja. Vai onko Danin ihme oikeesti se mitä raksaatte?!?!

ps. Taisin saada kaks kertaa putkeen farm1, muut voi skarpata.

pss. Harvemmin näkee tollasia lanoja täs vaihees kiekkaa liikkeel, propsit siitä teille.

psss. Jotain katsausta tilastoihin:
    AN 49 vs LC 44 tiliä. Suht tasanen kiekka eikö jees? Mut laskee mukaan AN myyrät niin menee luvut ihan eri tavalla. Kylhän myyrät on osa peliä, mutta kuka oikeesti jaksaa tälläsel kiekal myyrätä ? Ja kun lasse puhuit isojen liittojen tuhoomisesta ja jos viittasit MSB niin saisit hävetä.
    Last edited by petrn; 06-22-2017 at 02:27 AM.

Juhannusrauha tulossa, ja eikä vielä ihmettä. Kyllähän sen ymmärtää et tuolla tasoerolla voi antaa pari päivää vastustajille tasotusta kun oovat niin huonoja. Vai onko Danin ihme oikeesti se mitä raksaatte?!?!
    Heleposti voi antaa pari päivää tasotusta. Kivempi vedellä ekat infrat rauhassa.

psss. Jotain katsausta tilastoihin:
    AN 49 vs LC 44 tiliä. Suht tasanen kiekka eikö jees? Mut laskee mukaan AN myyrät niin menee luvut ihan eri tavalla. Kylhän myyrät on osa peliä, mutta kuka oikeesti jaksaa tälläsel kiekal myyrätä ? Ja kun lasse puhuit isojen liittojen tuhoomisesta ja jos viittasit MSB niin saisit hävetä.
    Bionicle on kyllä ihan kiva myyrä. Oikein myyrien myyrä.

Sittehän siellä on tietenki meillä K_Olli ja teillä kolli. Selkeä pikkuveli, eli myyrZ.

Muita en tällä hetkellä teiltä kyllä löydäkään, mutta eiköhän me noilla jo alkuun päästä. Saahaan myyräihme ainaki t10 tuolla määrällä. Tarvitaan varmaan lisää.

Heleposti voi antaa pari päivää tasotusta. Kivempi vedellä ekat infrat rauhassa.
    Olisitte nyt hieman enemmän antanut etumatkaa niin olis ehkä saatu tasanen lopputaisto.

Bionicle on kyllä ihan kiva myyrä. Oikein myyrien myyrä.

Sittehän siellä on tietenki meillä K_Olli ja teillä kolli. Selkeä pikkuveli, eli myyrZ.

Muita en tällä hetkellä teiltä kyllä löydäkään, mutta eiköhän me noilla jo alkuun päästä. Saahaan myyräihme ainaki t10 tuolla määrällä. Tarvitaan varmaan lisää.
    Joo toi k_Olli vs kolli tilanne on kyl ihmetyttäny minua. Kumpaankohan suuntaan tieto kulkee? Toivottavasti meille. Bionicle saa kyl olla myyrä ihan rauhassa ku on auttanut niin paljon minua/meitä ettei niin paljoo väliä. Ja kyllähän te voitatte kierroksen kun teillä on enemmän massaa?!?!

Page 5 of 5 FirstFirst ... 345