|
|
#261 |
|
Asukas
|
Heippatihei elikkä jos joltain löytyisi tili fixiltä jota ei mieluiten farmattaisiin mutta eipä sillä suurempaa väliä niin voisi antaa sen tilin minulle. Olisin kiinnostunut päästä katsomaan fixin lopputaistelut sekä itse vähän mukaan siksi en mitään isoa tiliä edes tarvitse eli lähes kaikki tilit käy. Tulen pelaamaan tilin kunnialla loppuun jos joku minulle suopi antaa tilin.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Legioonalainen
|
Peruttu, anteeksi.
Last edited by cntrl; 07-09-2010 at 02:49 PM.. Reason: ;( |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Asukas
|
Joo, eli hakisin tiliä tuolta server 1.
-Heimo pitäisi olla joko gallit tai teutut. -Top-250 olisi kiva mitä parempi sijoitus sitä parempi ![]() Minkä tasoinen pelaaja olet? - Traviania pelannut eri tileillä n. 1,5 v. Tein tänne foorumille nyt uuden tilin ![]() - Joo eli nyt viime ukolla (Tein juuri vähän aikaa sitten mutta en jaksanut pelata sillä) olin sellaisessa liittoumassa kuin FOF - Fighters of Finland. Speedillä taisin olla Phoenixissa. Muita en muistakkaan kyllä ![]() Ottakaa yhteyttä vaikka yksityisviesteillä |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Legioonalainen
|
Juu antaisin tilin.
Tilistä: Asukkaita: päälle 200 Joukkoja: on, tosin niitä vähän vähentyny syynä epäaktiivisuus. Heimo: Teutonit. Hyökkipisteitä jo 798 (huom. vain päälle 200 asukasta..) Tili on liittoutumassa tili ei ole farmi, lähistöltä löytyy n.15 kylää jota farmasin. Sinusta: Iällä ei ole merkitystä kuhan osaat pelata, rapsoja voi lähettää tai kertoa mitä mieleen tulekaan, ykstyisviestiä tulemaan jos haluat tilin. E: Tili on suomen 4 servulla.
Last edited by Dumlee; 08-09-2010 at 06:00 PM.. |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Asukas
|
Annetaan S1 tili
Tili - Gallit - Miekkoja ja salamia löytyy ![]() - 2 kylää - Top 300 - Erittäin lupaava kärkipään liittouma |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Asukas
|
ETSIN tiliä
Olen kokenut pelaaja.Pelaillu travianii 4-vuotta.Aikaa on pelailla,koska olen työtön.Ikää on 20w Jos oot luopumassa tilistä nii laita viestiä nii puhutaan lisää. En ota mitää farmi tilejä tms kerro viestissä ainakin -mikä servu -millon servu alko -asukasluku -joukot -liitto -ja onko mitää "uhkia" lähellä.
|
|
|
#267 |
|
Asukas
|
Etsin tiliä. Asukkaita 200->. Heimo saa olla mielellään Gallit ja ei ole farmi
. En muista että kuinka monta vuotta oon pelannu traviania. |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Asukas
|
haluaisin tilin s4 servulle heimo gallit ja muu on vapaata sit
oon muuten pelannu pikkasen (4 kuukautta) |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Asukas
|
Eli etsisin tiliä fixiltä
Heimo: Ei väliä mutta mieluusti teutonit tai roomalaiset Asukkaat: saisi olla mieluusti 2 kylää tai ainakin yli 300 asukkia Taito ei väliä ei ole myöskään väliä onko farmi vai ei. Olis kiva päästä sinne taas pitkistä aikaa säätämään. Joukot: Ei ole väliä mutta saisi olla semmonen 200 viljaa tunnis joukkojen kuluut Ittestäni: Olen 13.v poika Olen aktiivinen noin 5 h päivässä Olen pelannut noin 3.v Lähettäkää viestiti privatella |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Asukas
|
Annetaan tili comx serveriltä.
Heimona teutonit. Asukkaita n. 300, 2 kylää. Sijoitus jotain 6500 paikkeilla. Liittouma top 60-listalla. Ilmansuunta koillinen. Joku joskus hyökkää, mutta en nyt farmiksi sanoisi. Laita vaikka yksityisviestiä jos kiinnostaa. |
|
|
|